Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2012 20:02 - Писмо до г-н Иво Беров от Георги Бонин
Автор: gbonin Категория: История   
Прочетен: 3304 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 26.10.2012 20:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Уважаеми г-н Беров,
Един приятел ми изпрати вашата  "редова дописка" за Левски ,Ботев.....
Вече съм ваш почитател. На 63 години съм, зает съм много ,но реших да ви пиша.
За пръв път влизам в блог и дори не знам това ли е правилното място, от което писмото ми ще ви намери.
1.Моля да ми дадете сметката си да ви преведа 50 лв. Удовлетворението ,което изпитах от статията ви сигурно струва повече...Ще бъде заслужено плащане.
2.И аз като вас чета много история и бих се подписал под статията ви. Мисля ,че 90 %
от съдържанието ми беше известно и досега, но вашето изложение е прегледно и добре систематизирано, а примерите са просто убийствено "яки". Друго си е когато човек е господар на езика...Браво!
3.Преди повече от 10 години и аз стигнах до извода, че българската култура е отоманска. Тук понятието "култура" е употребено в смисъла,който се влага от културологията и културната антропология. От тогава датира и интересът ми към отоманската естетика, архитектура и напоследък  дизайн вдъхновен от отоманския период.
Тази година реализирах една моя мечта: Направих си отоманска заседателна зала.
OTTOMAN  BOARDROOM. Вложил съм много контекст и подтекст.
КАНЯ ВИ ДА Я ПОСЕТИТЕ ВЪВ ВАРНА. Ще се изкефите и ще я оцените. Няма подобно нещо в България.
                                     
Сърдечни поздрави!

Георги Бонин

п.п. С името ми в Гугъл ще научите повече неща за мен,ако проявите интерес.


Тагове:   ботев,   левски,   робство,


Гласувай:
0


Вълнообразно



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gbonin
Категория: История
Прочетен: 9825
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930